wtorek, 13 marca 2018

Bal Charytatywny Fundacji IDZIEMY RAZEM 2018r.

W styczniu odbył się kolejny, już XII, Bal Charytatywny. I jak co roku znalazły się na nim dary przekazane przez nasze quilterki. Tegoroczną aukcję świetnie przeprowadziły dwie panie: Monika Borysow-Dudowicz - redaktor z Radia PLUS oraz Alicja Borkowska - solistka Zespołu MAZOWSZE. Było profesjonalnie i zabawnie. Pani Alicja dodawała do licytowanych przedmiotów piosenki w jej wykonaniu. Jak na każdym balu nie mogło zabraknąć naszych poduszek, na licytację których uczestnicy balu niecierpliwie czekali. Każdą ekspozycję przygotowujemy razem z Basią Pieczyńską. Teraz wyglądała tak:




   A teraz szczegółowo:

Zaczęło się od 'darcia pierza'. Trzeba było przygotować ponad dwadzieścia wypełnień do poduszek. Dzielnie pomagała mi w tym Basia Majer


Pierwsze poduszki dostałam od Grażynki Hurny. Było ich aż 6 !!!



Przód 1


Plecki 1

Przód 2

Plecki 2


Przód 3


Plecki 3




Kolejne poduszki wykonały:

Wanda Stawniak


Małgosia Kurto


Do poduszki budowlanej była jeszcze kołderka, ale nie mam fotki. W momencie nie miałam pomocnika, a później mi to umknęło.


Joasia Szalpuk




Marzenka Lew


 Danusia Starzyńska


Danusia uszyła również poduszeczki z lawendą: dwie były dla mnie (dziękuję Danusiu) a dwie dołączyłam do poduszek

Hania Koterbicka


Przód

Plecki


 Ania Piotrowska


Basia Pieczyńska podarowała kołderkę


Ewa Pawłowska Kiltowo zarzuciła Fundację podarunkami: od kołderki poprzez poduszki do kosmetyczek











Ja zdążyłam uszyć cztery poduszki





Podczas Balu odbył się występ baletowy podopiecznej Fundacji Nadine Herrasti-Sowińskiej



Dziewczynkę poproszono o wybranie dla siebie poduszki. Nadine wybrała poduszkę z kotkiem uszytą przez Wandę



Cieszę się, że znowu mogłyśmy pomóc w rehabilitacji chorych dzieci. Dla nas to przyjemność szycia, a dla matek olbrzymie wsparcie finansowe.
Dziękuję Wam Dziewczyny za wrażliwość !!
Można na Was liczyć !!

Na koniec przedstawiam jeszcze kilka zdjęć z Balu

Z Prezes Fundacji Panią Profesor Danutą Chlebną-Sokół




















Za rok następny bal.


















































1 komentarz: